Al decennia is de Horecavereniging Piusplein-Paleisring de fijne en betrouwbare partner van het Festival van het Levenslied. Meedenkend, meebewegend en meefeestend. Ook nu het Levenslied de Paleisring heeft verlaten voor het Stadsforum blijft de samenwerking in stand. De Horecavereniging Piusplein-Paleisring is gewoon meeverhuisd met hun buitenbars. Natuurlijk doet het een beetje pijn dat het Festival van het Levenslied niet meer voor de deur plaatsvindt, maar daarin toonde de Horecavereniging zich een professionele partner.
De titel ‘Ambassadeur van het Levenslied’ is een eretitel, maar de organisatie van het Festival van het Levenslied twijfelt er niet over dat de Horecavereniging Piusplein-Paleisring er alles aan zal doen om het Levenslied, waar het ook kan, te promoten. De Horecavereniging Piusplein-Paleisring is de eerste vereniging die deze eretitel ontvangt.